Vistas de página en total

miércoles, 3 de diciembre de 2014

Dolces miniatures

Aquest matí m'he llevat amb una imatge al cap. Volia una nina petita i d'hivern. La volia amb colors suaus i que anessin a joc amb el dia núvol d'avui, mig gris i melancòlic.

I aquestes han estat les escollides... El groc apagat amb pigues i el gris xandall. Us ho creieu o no, son dues de les meves teles predilectes que tinc a casa...


Hoy me he levantado con una imagen en la cabeza. Quería una muñeca pequeña y de invierno. Con colores suaves y que fueran a juego con el día nublado de hoy, gris y melancólico.


Y estas han sido las escogidas... El amarillo con lunares y el gris chandal. Os lo creáis o no, son dos de mis telas preferidas.






A l'hivern, res millor que els gorros de llana. Aquest l'he fet amb ganxet!  (i molta paciència, ja que amb l'embaràs us asseguro que els meus dits medeixen tres cops la seva mida normal)

En invierno, nada mejor que un gorro de lana. Este lo he hecho con ganchillo! (y mucha paciencia, ya que con el embarazo mis dedos miden tres veces su tamaño normal.)





E voilá!!!




Confesso que m'encanten els projectes únics. Et permeten improvisar moment a moment, i m'asseguro de que el seu futur destinatari pugui viure que les coses fetes a mà, poc a poc i amb dedicació, tenen un resultat especial i irrepetible.

Confieso que me encantan los proyectos únicos. Te permiten improvisar al momento, te aseguras de que su futuro destinatario pueda sentir que las cosas hechas a mano, poco a poco y con dedicación, tienen un resultado especial e irrepetible.






No hay comentarios:

Publicar un comentario